Boxplats godkänd:-)
DATUM: 2013-08-20 | TID: 19:18:23 | KATEGORI: Allmänt

Fick veta idag att Máni fått boxplats på Wången, hehe vi hade redan planerat allt så det var väl tur det....det kommer bli väldigt varierande både miljömässigt och underlag.Vi kommer ha tillgång till ett stort uppvärmt ridhus, flera stora paddockar, rundkoraller, travbana, passbana, ovalbana, skrittmaskin, intervallbacke och fina ridvägar över fjällen. Tror han kommer stortrivas och han kommer få dela hage med en annan super söt islandshäst. 
 
Denna vecka är det nästan som julafton för mig och Máni, mest för Máni... fått nya prylar och Ebba har köpt halstäcke och lite saker idag och så provade jag tränset jag köpte på SM som satt så fint på han och jag har fått mina älskade kingsland ridbyxor. Sen på Torsdag blir det ju Hööks (om någon vill hänga på) Imorgon förmiddag ska han skos och få lite snygga fötter så sen vilar han nog upp sig tills flytten på Lördag. 
 
Lite bilder från där jag bor Bildkälla: Google

 
 

♥ SKRIVET AV emma

vart har du haft han tidigare? alt haft honom om han inte kunde stå på wången?

Svar: Hej! Máni har stått i Norberg hos familjen Koivisto, ca 5 minuter från Karsbo. Finns massa ställen i byn man kan stalla in hästarna både lösdrift och box, så hade inte vart något problem. Men man vill ju helst ha hästen på Wången så man kan gå ner när som, men hade inte gjort något med lite extra motion:-)
elin eriksson

DATUM: 2013-09-01 | TID: 13:18:54
BLOGG/HEMSIDA: http://islycka.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?