Nu har vi nått slutet:-(
DATUM: 2014-02-16 | TID: 10:34:43 | KATEGORI: Allmänt

Hej mina kära fina läsare! Har en tråkig sak att skriva ut, det här kan nog vara det sista inlägget - inte för gott- men på ett bra tag. Jag har hållt mig borta från bloggen och det vill jag fortsätta göra. Varför är min ensak tills vidare.. men jag hoppas att nångång kunna bli en glad och motiverad bloggare som jag var under dem "yngre dagarna" haha.. som när man var mindre och trodde man var känd för man hade 500 läsare haha. 
 
Finns många roliga minnen jag har och sociala kontakter via internett från bloggen, men den tiden är över för tillfället. Jag älskar verkligen att blogga och det känns som att jag ska sluta med hästar, alltså nästan lika illa. På ett eller annat sätt så syns vi, jag och min bästavän har byggt upp en helt GRYM blogg och design på ett helt nytt sätt.. men TYVÄRR så får vi nog inte nyttja den. som det ser ut nu.
 
Med en liten tår i ögat skriver jag lycka till, till alla mina läsare i livet och förhoppningsvis med bloggandet för er som har det:-)
 
Vill ni fortsätta följa mig så är jag väldigt flitig på instagram @islandsteam, där lägger vi upp massa tokigheter.
 
Kan iaf berätta att nästan alla active horse hästarna var på rymmen imorse, 12 stycken innan jouren. Mötte en häst från stora vägen. Så vart lite stressigt, plus att man hade jour och 24 hästar att ta. Máni har lite hög temp men vi får hoppas den inte stiger för på lördag ska vi tävla<3
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?