Första skoldagen,
DATUM: 2013-08-26 | TID: 12:07:58 | KATEGORI: Allmänt

Första skoldagen, under dessa 3 dagar har jag gått så himla mycket dels för att jag har Máni och sen har jag bara gått ... bara för att liksom. Om man int hinner träna på kvällarna kan man lika gärna promenera när man ändå håller på. 
Máni har fått släppts ihop med sin hagkompis, gick jätte bra och dem går så bra ihop. Han bryr sig inte så mycket utan sköter mest sitt, de var så himla försiktiga efter ett tag när de bestämde sig för att "provspringa" hagen... lugnt och sansat och inte sådär spurtigt som det kan bli. Han går nog ihop med de flesta skulle jag tro:)
 
Har vart ner till skolan och typ pratat i nån timme, nu har vi ledigt i nästan 2 timmar så börjar klockan 1 igen. Byta över hage på hästarna och dra mig mot nästa lektion. 
 
Längtar så mycket tills snare idag, ska rida Máni första gången här uppe. Rida med mina kompisar en sväng så han får se omgivningen lite, tror det bara blir uteritt idag... bra start att komma igång, ta det lite lugnt:-)
Har absolut inga bilder... så får väl bli ett sånt här fult bildlöst inlägg, inte för att det stör mig direkt haha;)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?