Gonatt!
DATUM: 2013-08-24 | TID: 23:20:37 | KATEGORI: Allmänt

Máni har fått gått i sin mumsiga härshage, stallat in oss och packat in allt.
Dessvärre så måste jag skratta åt mig själv, klantarsle x10000... Bar en karton och typ snubbla över den haha eller nått sånt, hela ramlar nästan omkull då foten/ vristen viker sig och knakar till. "Äh kom igen vi har bråttom" tyckte mamma hahaa.... Åker upp till andra huset för att vänta på Marita som ska låsa upp, pratar med henne å drygar med dörren "vips" så viker samma vrist och kvar är jag med en blå och svullen fot:-( buhuuu

Hitta lite ettor i kår, vart lite gladare även om jag är grymt trött.... Hehe skrattar så man knappt orkar med;-)

Godnatt alla klantisar där ute....





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?