Måååndäy
DATUM: 2013-08-19 | TID: 12:11:27 | KATEGORI: Allmänt

Idag eller imorgon börjar de flesta skolan, läser massa Facebook-statusar medans jag ligger och drar mig i sängen, typ en vecka till;-) Dock är Lördag min sista sovmorgon på mycket lång tid eftersom jag har med mig Máni, men det har jag absolut inga problem med. Ser framemot när alla nya ettor kommer också, lära känna lite nya människor! Längtar så sjukt också till att fota en massa hästar, har kommit lite nya islandshästar på skolan också så ska väl fota de till hemsidan.
 
Sitter här återigen och känner mig helt ordlös vad jag ska skriva, har massa på lager men känner bara- "orka"- borde börja packa ihop mina saker men än en gång- "orka"-. Imorgon ska E till V-ås så då får Máni vintertäcke med hals och transportskydd. På  På Torsdag ska jag och pappa till V-ås, köpa det som fattas och lite andra saker. Känns bra att ha massa att göra denna vecka så slipper man bli rastlös!
 
Måndag: Tvätta, packa ihop lite saker
Tisdag: Kanske ut till stall 2, 
Onsdag: Ev ut till stall 1 rida lite hästar, Máni skos på fm.
Torsdag: Västerås, Hööks & glada hästen
Fredag: Packa det sista och hämta transporten
Lördag: Flytt till Jämtland igen:)
Söndag: säga hejdå till päronen och mysa första dagen med Máni
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?