Máni från Stora Hals, iiiiih!
DATUM: 2013-08-06 | TID: 11:40:16 | KATEGORI: Allmänt

Hej!! Känns som jag måste andas lite innan jag börjar skriva detta inlägg... okej, jag har typ i 2 dagar nu studsat omkring som en höna. Máni ska verkligen med mig upp till Wången, ringt stallansvarig idag och imorgon ska vi skicka in avtalet. Jag är SÅÅ GLAD, kunde inte ha bättre häst med mig upp... kommer utvecklas så enormt mycket med Máni. 
 
Har vart så ledsen och avundsjuk i drygt ett år på att inte haft någon häst, jag har också velat gått upp tidigt och tagit hand om min häst.. kunna köpa massa prylar och skämma bort, borsta och ha sin häst klinisk ren. När jag är hemma så kan jag stå huuur länge som helst och bara borsta och låta Rodi ha lite "spa" för det gör mig lite gladare. 
 
Lite flumm inlägg nu kanske men trodde seriöst aldrig den här dagen skulle komma. Ebba skickade 2 bilder på Máni nyss, blir helt varm inombord!! 
Máni från Stora Hals, iiiih!!!! Ebba skickade två bilder på Máni idag, jag är såååå glad!!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?