Nu blir det ett nytt ryck!!
DATUM: 2013-08-01 | TID: 21:05:31 | KATEGORI: Allmänt

Hej! Som ni kanske ser så håller jag på att rusta om bloggen igen, fortsätter i helgen:-) Innan jag åker upp till Wången kan jag ju inte ha kvar min sommardesign. 
Vad tycker ni Hittills? (Menyn är dock ofärdig samt inläggs sidan) Tycker ni jag bara ska köra på eller tycker ni personligen att jag absolut ska ha med något extra? Tar emot alla tips jag kan få:-) 
 
Har vart iväg till min farfar för att lämna foton på hans barnbarn mm ( jag och mina syskon), ojj så glada både han och hans fru vart. Är själv riktigt nöjd! Ska fota dem samt min pappa, faster, kusiner och slutligen farbror inom dessa kommande veckor... alltså innan jag åker till Wången. Så förhoppningsvis får ni lite fina porträtt bilder också.
Just nu sitter jag med min pringels och gottar och kollar på sport, nu tar jag kväller efter återigen ett ryck med ny design. SÅ HIMLA ROLIGT...( att mitt photoshop bara ville starta utan koder;) ) Ha en bra kväll!!
 
Bild: Oskyldig hund,,, helt oskyldig!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?