Ridit lilla Máni :-)
DATUM: 2013-08-14 | TID: 17:55:19 | KATEGORI: Allmänt

Red Máni idag, när vi var framme i stallet spöregnade det och inte gav det sig i första taget. Hämtade in en blöt liten Máni och ännu blötare blev vi när vi red då det ösregnade ännu mer. Lyckligtvis klarade sig min mobil som låg i fickan, den överlever mycket den.. tappat min iPhone ungefär 7 gånger i betong golv, igår var senaste gången och då trodde jag verkligen att skärmen spruckit. Min mobil känns väldigt hållbar!
 
Red runt byn och lite i paddocken, tänkte väldigt mycket på tipsen jag fått av Ebba. Han tar verkligen i allt han kan på ett bra sätt. Var så roligt att känna på den piggare sidan av Máni också, var så himla roligt även om regnet öste ned. Pappa filmade när vi travade lite lätt då jag ville se hur jag satt. Men lite finslipning när jag sitter ned i traven så kommer det där bli bra:-) 
 
När jag ridit klart så slutade det regna- såklart!! och solen kom efter ett tag:-)
 
Genomblöt häst och ryttare!Suddig bild hejåhå. Spöregnade när jag skulle rida Máni och såklart slutade det när vi kom tillbaka och var klara... Jimedksksnwdks
(jätte suddig bild, pappa är en stjärna på att ta kort;) )




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?