Scensommarfesten 2013!!!
DATUM: 2013-08-18 | TID: 00:46:00 | KATEGORI: Allmänt

Hemma efter en helt crazy dag, har jobbat backstage, med scenen/riggat osv och artist vakt för Eirin, Moa Lignell och Darin. Moa måste jag säga ärså jävla cool, helt lugn och social... gillar och bara hänga, hon kändes helt "normal", haha jag och Nellie haffa henne backstage.... 
 
Sen vi kom dit vid 12 tiden så började vi göra klart scenen, rigga den och spotlighten till Darins nummer, där det stod hans namn och allt vad det nu var. Staket och allt skulle upp, var verkligen fullt ös hela tiden- förutom när jag och Nellie vaktade så inga galna fans sprang in. Var rätt lugnt då. Som "uppvakare" över artiserna så står vi längst fram, alltså publiken står bkom stängel nån meter från scenen och mellan scenen och publiken står vi. 
Var helt crazy typ hur tidigt som helst Innan Darin kom, bara man hann rulla fram deras loge (ombyte som stod precis nedanför backstag) så började flickor skrika. 
Även om det gjorde förjävla ont lite här och var så var det otroligt roligt, man fick lite utav en inblick utav att jobba med kändisar. 
 
Bild: Jag Nellie och Moa backstage
Bild: Innan vi riggat klart scenen
Innan vi riggat klart scenen
 
Galna Darin fans:
Vakt på festivalen- alla helt banana i Darin
 
Haha kolla vad söt jag är som vakt, lite smått sliten, ont överallt och super trött;-) Där lådorna är gick han ned i ett nummer, som en trappa.
Vakt för Darin, Fagersta var helt crazy! Hehe och jag ser så road ut;-) seriöst får bajs ont i rygg, ben å fötter plus att man är tröttD
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?