Sensommarfesten in Fagersta
DATUM: 2013-08-17 | TID: 10:05:13 | KATEGORI: Allmänt

Godmorgon! Klockan stod på 9:00 och jag som knappt sovit nått inatt. Om två timmar, klockan 12 så drar jag och mina päron för jobb 12-24:00 på sensommarfesten. Min stora syster jobbar för Eskiln (mat och diverse) och lillasyrran har biljett sen så är det vi andra som ska jobba för KampsportsCentret så vi får in lite pengar, hela familjen samlad på ett eller annat vis;) 
Det är fyra st som blivit förlitade på att jobba 12 timmars vilket är jag, mina päron och Nellie...fick med henne som tur var...haha kör hårt!! Några tappra själar körde passet från klockan 6:00 imorse för bygga scenen.
 

Tror vi kommer vara så trötta efteråt och sen så ska scenen byggas ned så får se om det blir längre... det visar sig!
Klockan 3 börjar insläpp, Jedselius spelar osv osv... ikväll spelar Moa Lignell och Darin- hoppas ni alla köpt biljett till Eskiln Beach!!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?