Snabba ryck
DATUM: 2013-08-22 | TID: 15:42:40 | KATEGORI: Allmänt

Full rulle hos familjen Eriksson. Jag och pappa har var på viften idag, först hämtat ut personbevis, sen hämtat ut min lön, ätit kinamat och packat upp all packning för att packa ner lite smartare så nått får plats. Började dock dagen med att tänka "äh den här fina rosa Hv Polo tröja kommer nog inte bli missfärgad om jag tvättar med svart å blå tvätt... har ju aldrig hänt förr" och såklart tar jag ut den i panik... slänger in den i tvättmaskinen igen och fick som tur var bort det mesta.. lite kvar nertill på ryggen. Kunde vart värre haha.... det måste vart maskinens fel...
 
Klockan är bara halv 4 och vi har redan gjort allt som ska göras..... så vad ska man göra nu? Blev så fotosugen...
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?