Sommarkväll
DATUM: 2013-08-03 | TID: 20:19:39 | KATEGORI: Allmänt

Hemma efter en ganska fullpackad dag med både stall, bad och nu hemkommn från Eskiln där det blev sommarkryss och lite käk. Även om jag är en riktig vintermänniska så måste jag erkänna att det var en perfekt sommarkväll... Även om det var varmt under dagen, men vad gjorde det när man fick lite svalkande i sjön. Haha vart lite träning på de när vi simmade som galningar där ute;-)

På Eskiln stod jag, fia och elvira i kö för glass.. så var det ett gäng mörkhyade som verkligen vände sig om och råglodde på mig och vinkade att jag skulle komma( stod typ 2 meter ifrån). Jag tänkte väl vafan är det här för människor och gav dem konstiga blickar, köpte min glass oc vände mig om då dem fortfarande stirrade så såklart gav jag de en jäkla bitchblick. precis när vi sätter oss innan nästa låt säger dem "och så är vi så glada att skrivarna för dansa pausa låten är här och äter på Eskiln" Pinsamt!!

Haha så vi kan säga att ikväll har jag lärt mig en läxa men bra rädda vart vi där ett tag... Ha ha vadå paranoid?





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?