Tips hos IMSO
DATUM: 2013-08-05 | TID: 21:45:12 | KATEGORI: Allmänt

Fick ett meddelande vad som hänt med mina porträttbilder, har inte laddat upp några fler. Ja vad har hänt? - Jo ingenting egentligen, jag har helt ärligt vart ganska upptagen och gjort en massa saker vilket känns helt sjukt då jag ALDRIG går någonstans utan min kamera. Under sommaren har jag liksom "vant av mig" och backat ett steg vilket vart ganska skönt. Men nu ska jag börja finslipa lite bilder igen under dessa veckor som kommer.... Så håll ut:-)
 
Här kommer i alla fall lite snygga klädtips på REA hos IMSO.com, pass på! Älskar verkligen alla dessa "basket style" tröjorna, så himla mysiga speciellt oversize. 
TRÖJAN HÄR


GALAXYLINNE HÄR






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?