trögt, det går tröögt
DATUM: 2013-08-01 | TID: 10:49:01 | KATEGORI: Allmänt

Det går lite trögt här i svängarna, inte mycket har hänt heller. Jag har väntat hela veckan på att min läkare ska ringa och så har vi försökt få tag på hon som har hand om mina papper för bidrag, som kommunen hjälper till med för kostnader på Wången. Har även sökt stipendium, får dock reda på det i oktober så man får hålla alla tummar man har. Även skickat efter bilder till kund.
 
Börjar skolan om lite mindre än 4 veckor, typ 3½ och känner mig redan stressad. Började tänka på vad tusan jag lämnade kvar på W i flyttlådorna och undrar Varför jag lämnat kvar vissa saker som jag abolut inte har någon användning av? 
 
Inte nog med det så har jag massor att ta tag i, känner att jag vill få allt klart... Ska köpa 2 ridbyxor från Mountain Horse, ett par jag redan har(dem har sakta börjat gått sönder vid skrevet, men så döö snygga) och ett par marinfärgade alternativt svarta. 
 
Imorgon föressten så blir det Eskiln igen, kommer nog lite update då och om inte så hittar ni alltid ny uppdatering på insta: @islandsteam
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?