2013 med glädje och sorg
DATUM: 2013-12-31 | TID: 10:28:51 | KATEGORI: Allmänt

2013 har varit ett år med blandade känslor. Det jobbigaste som jag fått dras med är att min farmor gick bort och jag hann inte åka hem från Wången innan hon somnade in, vi barn och alla i familjen över huvudtaget står varandra väldigt nära. Speciellt våran farmor som bara var 63 år. Hon hade planerat 2014 väl och längtade då hon skulle pensionera sig och umgås med oss barnbarn mycket. Hon hann aldrig se min farbror gifta sig med sin första fru eller bli pappa som skedde nån månad efter bara. 
 
Men 2013 har även kommit med bra saker, i alla fall under höst terminen. Jag tog med mig Máni upp till Wången och utvecklats väldigt mycket. Jag och mina två bästa kompisar här uppe har kommit så nära man kan komma (inte bokstavligt talat) haha, och det känns väldigt skönt att ha sådana kompisar som man alltid kan gå och prata med om exakt allt..
Jag träffade världens bästa och finaste kille PV som går på samma skola som jag men håller dock på med travhästar och bor i Norge i vanliga fall. Kunde inte hittat någon bättre<3
 
Och inför 2014 så kommer ett paket hem till lilla Fagersta från Junkyard, eller snarare en låda som pappa får skicka upp till mig sen. Kan man starta året bättre? 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?