feel the way through the darkness
DATUM: 2013-12-01 | TID: 14:28:50 | KATEGORI: Allmänt

Tränat till julshowen med Máni i ridhuset, gick väl okej men inte mer än så. Hade verkligen inte något tålamod.. Försökte få honom att börja springa då han inte är så snabbtänkt när det gäller *SPRING*, men när han väl började få lite fart när jag skickade ut honom så nöjde han sig med att inte ens titta på mig och slutade följa efter mig istället. Så det vart ju lite irritersamt när jag inte får någon kontakt, fick kolla om det var någon dä hemma vilket det visst va;)
 
Tänkte att jag skulle ge upp.. vi behövde omväxling så hoppade upp och red runt lite utan utrustning hehe.. min balans i trav är inte att rekomendeera men grymt roligt så vi lekte lite fån marken efter de innan jag nöjde mig. Träning, träning, träning är det som gäller och ha kul... få upp lite motivation till både mig och Máni!
 
Själv ha man städat rummet, duschat och vänta nu på att klockan ska ticka så jag kan få tvätta lite kläder innan middagen. Känner sån grym press för måste idag göra PM i skänkelvikning, PM för ridlektion och PM i historia som jag ska ha klart till ONSDAG(!!!?) tur att jag hämtar hem min bästa sambo ikväll så jag kan ha någon som tycker synd om mig:-) Vi har dessutom väldens snöstorm här så är lite jobbigt att gå ut, så kan lika gärna använda min "utetid" till att bara mysa med Máni senare och sen stanna inne och mysa med läxorna...
 
Nya tröjan å nya favoriten... grymt skön å snygg<3
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?