förmiddags tur för herr M.
DATUM: 2013-12-29 | TID: 12:42:25 | KATEGORI: Allmänt

Precis kommit in efter ha vart i stallet, ridit Máni och sagt hejdå till nästan hela familjen + faster. Nu är vi själva igen, jag och Máni.
 
Red i ridhuset och visade upp Máni för pappa(å dem andra da), han tycker det var stor skillnad och att han blivit ruskigt fin, var kul att höra. Men det är väl inte så konstigt när han knappt blev riden i somras och var en myshäst, Måste vart en chill sommar för han å äta gräs om dagarna och vara med kompisarna:-) Min faster fick rida runt lite på han också, var väldigt uppskattat med mycket skratt.
 
Nu när jag måste fördriva tiden på något så ska jag se över Mánis tränings schema (preliminärt såklart) 2014. Ska bli så himla roligt och ser så fram emot ett nytt år och en ny termin med en häst som jag lärt/ lär mig väldigt mycket på, på alla olika plan. Nu kommer han även börja med matolja som jag tänkt att han ska få i takt med att träningen kommer läggas upp så han håller vikten och det är ju energirikt vilket han också behöver pga fodret. Tycker det är så roligt att planera, åtminstonde så att man har en idé/upplägg:-)
 
Nu ska jag fortsätta käka godis,  ta det lugnt, plugga och så vidare. Ha en fin dag!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?