Går framåt med Máni
DATUM: 2013-12-03 | TID: 20:31:29 | KATEGORI: Allmänt

Känns så konstigt nu sista dagarna innan jag åker hem, hinner ju inte med allt. Ridit Máni i ridhuset idag, gick hyffsat bra.. galoppen börjar bli riktigt bra ju mer han får in bakbenen under sig så nu har vi börjat kunna få han att söka sig nedåt. Riktigt riktigt ruskigt nöjd med traven, huur fin som helst!! Luftiga steg, fin form och trevlig i hela kroppen.
 
Nu ska jag plugga klart med mina så ointresserade polare (som inte hjälper panikelin heller), sen ska jag hinna röjja rummet om jag inte gör det imorgon för ska checka skräckfilm och baka pepparkakor också.. ja vi har för några timmar på dygnet:-)
 
PV hoppade upp och red lite innan han fick skrittas av... haha stackars min lilla Máni;-)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?