Händig är man allt
DATUM: 2013-12-23 | TID: 16:19:12 | KATEGORI: Allmänt

Städat hela dagarna i 3 dar nu, vad jag städat vet jag knappt själv? Typ samma rum 3 gånger om haha. gjort matlådor och tvättat. I brist på annat när stallet är klart och hästen riden. Så idag vart det julbak. In i kyl och frys. Känner mig nästan som en liten husmor haha.. finns det något bättre ord för det..
Hade jag vart hemma i Fagersta nu och vart uttråkad hade jag nog setat vid datorn och designat eller snickrat/målat i garaget men min dator här har hundratals virus och är otroligt seg, lägger av och här finns inget annat än att vara husmor. massa vuxen poäng till mig ++++ 

Ska snart gå ner till stallet och ta in bästa prinsen. Borsta och mysa lite. Funderar på att lägga över manen om jag kommer ihåg snoddarna denna gång;-) 

Ha en super fin kväll foch imorgon är det ju julatfon.
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?