Här firar jag min jul
DATUM: 2013-12-24 | TID: 09:00:00 | KATEGORI: Allmänt

Firar min jul här i Jämtland med MASSA snö och en underbar häst. Hemma i Västmanland har jag fått se massa bilder och fb- statusar att det är helt grönt och visst var det de! Så jag förstår om ni är avundsjuka för jag får i alla fall en mer än vit jul. Men skillnaden på dig och mig denna jul är att jag har en vit jul, du har säkerligen en grön? Du firar julen med massa paket, julmat, kalle anka och med släkt, vänner och familjen- Jag firar min jul SJÄLV, utan familj, utan massa paket, utan släkt. 
 
Men det gör inte så mycket för jag får fira en vit jul med min bästa vän Máni på hästryggen<3 Mamma och lillasyster kommer på Onsdag kväll med tåget så då åker vi in och hämtar upp dem. Pappa bilar upp på Lördag tror jag så helt ensam blir jag inte och dem längtar upp till snön:-)
 
Bild från fönstret som jag tog här om dagen till mamma. Stallet till höger där nere står Máni så har ju inte så långt att gå upp och ner om dagarna;-)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?