Kan att bli en lång vecka
DATUM: 2013-12-09 | TID: 23:11:18 | KATEGORI: Allmänt

Hej! fullt upp fram till jul kan man ju säga. Máni har fått stått på box idag, hoppas han är pigg och kry imorgon och att det hjälpt... den här hästen betyder så mycket för mig och är så otroligt rädd om honom. Vart och pussat på han ikväll och han såg lika glad ut som vanligt<3 Mått väldigt dåligt idag och vart ledsen men så fort jag får en Máni kram så kändes det lite bättre. 
 
Vart på julshowsmöte och pluggat satan ikväll, går faktiskt ganska bra när man väl sätter mig ned med sina pluggpolare och gör det man ska. Jäkla massa prov och inlämningar som ska göras och massa stress till julshowen på Lördag så det bara skriker om det- men funkar helt okej ändå:-)
 
Kanske ska ta och sova.. längtar tills jag vaknar imorgon så jag får som  varje morgon gå ut till stallet och ta hand om prinsen. Kunde verkligen inte ha en bättre häst här!
 
Bild på min grupps fina mästerverk idag på lektionerna, tävlings aktivitet vi haft i klassen som ställts ut på Wärdshuset så får man rösta typ... haha ja å vi la ju ner hela våran själ i det;-)
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?