Kan man andas ut?
DATUM: 2013-12-04 | TID: 22:06:35 | KATEGORI: Allmänt

ÄNTLIGEN ÄR PRESSEN BORTA!! Precis gjort klart mitt PM och skickat in alla uppgifter som ska in, ångesten borta tack vare Jenny- räddaren i nöden.
 
I eftermiddag ha jag ridit Blika för Hästkö och efter det så hade jag min teorilektion om skänkelvikning. Är så himla nöjd och stolt att jag klarade av det efter förra gången. Kände mig riktigt säker denna gång:-) Tog sedan en uteritt på Máni så tårarna bara sprutade efteråt, så jäkla flott häst jag har med mig!! Känslan alltså...:')
 
Resten av kvällen har jag städat, tvättat, packat, tränat inför julshowen och haft möte så nu är jag äntligen klar med pluggandet. Blir väll film senare och sen står klockan på 03:30..
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?