Livet rullar på det går bra nu
DATUM: 2013-12-21 | TID: 21:01:42 | KATEGORI: Allmänt

ojojojoj vad glad jag är idag och bättre blir det. Ser fram emot ett bättre 2014! Hög statistik och jag och bästa kompisen har kommit överens om en massa saker. Får lite flashback inom företagsbranchen och en skjuts i bloggvärlden. Detta kommer bli sjukt kul, hoppas ni hänger kvar och har tålamod tills detta får en rullning. Vi kommer gå ut med det så fort allt är klart:-)
 
Har jobbat med "detta" hela kvällen, bara planering kräver tid, tänkande och mycket fram och tillbaka. Längtar tills vi får komma ut med allt stort på gång!!
 
Visst är det skönt när livet bara rullar på och  blir bättre och bättre? Oftast brukar saker vara för bra för att vara sann och bara sjunka direkt men går man all in för något och får stöd och glada miner så går det faktiskt väldigt bra:-)  Vid jultiden brukar jag må som bäst. Även om jag i år firar själva julafton själv, eller ja har ju Máni men tänkte utan familj. Men gör inte så mycket, vi får en vit jul här uppe i Jämtland så den är lika mysig i alla fall.
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?