myst med prinsen<3
DATUM: 2013-12-22 | TID: 21:09:12 | KATEGORI: Allmänt

Vart ner till stallet och borstat och pysslat om Máni. Lite spontant tränade vi på lite trick han redan kan och provade bugan också när jag ändå höll på... som om han inte gjort något annat satt han den 2:a gången, 3:dje gången och 4:e gången. Så nu fick jag lite motivation och inspiration till att träna det under lovet:-) Så roligt när man har en sån lättlärd häst, måste bara tänka lite hur jag ska lägga in kommandot också så han kan göra det med endast pekvisning. Ett steg i taget. Vi provade även puss.. med lite träning kommer han förstå det ännu mer med tanke på att han tänkte helt rätt idag. 
 
När min lillasyster och Mamma kommer upp på Onsdag kväll så kommer det säkert fotas och filmas en massa under den tid dem är här, Fia har ju under många hästår vart den som fotat nästan alla mina bilder:-) 
 
Snöade mycket idag vilket resulterade till en mycket snöig häst.
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?