Nu tar jag kväller..
DATUM: 2013-12-26 | TID: 21:30:23 | KATEGORI: Allmänt

Trötta tjejer efter idag.. avslutar med att se film på tv och bara mysa. Var väldigt länge sen mamma gjorde mat åt mig, så nu medans hon är här blir det både det ena och det andra. Känns lite lyx;-) Bara att det blir taccos imorgon låter ju lockande!
 
Idag rent spontant frågade jag min faster om hon ville följa med pappa upp på Lördag, ett starkt ja och "får jag ta med en utav ungarna" text fick jag! Saknat henne såå!! Hon är en som alltid stått oss "ungar" närmast. Kommer bli så roligt, och saknar tokstollarna till kusiner också:-)
 
En till bild från idag på Máni och bästa pattis- ååh så söta dem är. Dem två har gosat en massa hela kvällen. gullpluttar!
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?