Nyårsmål 2014
DATUM: 2013-12-22 | TID: 16:00:00 | KATEGORI: Allmänt

Herregud vilken UNDERBAR stämning på instagram och Facebook med kommentarer och statistiken på bloggen är över förväntan när jag starta igång igen. Känns helt underbart! Nu får ni se till att kommentera på bloggen också:-) Tänkte skriva om mina nyårslöften, men har inte direkt några utan jag har mer mål som jag vill uppnå/sätta. Tycker det låter mycket bättre för ett löfte håller man aldrig ändå utan jag tycker man då kan lika gärna lova sig själv att sträva mot sitt mål och ha lite envishet istället. Mycket roligare med envishet och kämpa sig fram än att bara säga "jag lovar" för det är ganska enkelt..
 
-Bli träningsnarkonam(skämt å sido). Sätta upp ett schema och träna visst antal gånger i veckan. Tror detta kommer bli mycket lätt och super kul då vi är ett gäng som grabbat ihop oss plus att gymmet är utanför huset (bokstavligen).
 
- Tävla Máni. Han har bara tävlat 2 gånger i hela sitt liv. En gång för typ 4 år sen och kom på 5:e plats i fyrgång eller om det var tölt (?) och en gång för nått år sen där dem kom etta i fyrgång(?). Har inte så stor koll. Vilket fall så ser jag verkligen fram emot det:-)
 
-Äta nyttigare. Är väl något typ alla lovar "äta nyttigt, bli hälsosammare och träna". Men med äta nyttigare menar jag typ att kanske inte äta kakor varje dag... haha tur man har en bra kille som göder en, rullar väl snart mellan huset och stallet;-)
 
- Projekt över hela Sverige 2014. Detta är då vad ni kommer få följa så håll i hatten.
 
-Ta tag i skolan. Också något som dem flesta lovar men aldrig håller, så jag kanske ska förklara lite hur jag tänker... Göra det man ska på lektionerna och inte tänka "äh jag gör det hemma" för det slutar ALLTID med att man sitter vid terminsslut med ca 7 uppgifter man skulle gjort för länge sen och så blir det en hel bunt. Alltså ta tag i skolan, ligg inte lågt, ligg högt och gör uppgifterna är en väldigt bra idé!
 
- Bli Sparsam. Jag är väldigt ekonomisk men när jag väl har en bra summa pengar är jag väldigt bra på att låtsas som att någon kidnappat mitt kort och shoppat upp dem.. för inte kan det väl vara jag?;-)
 
-Köra in Máni. 2014 kommer ni få följa ännu ett projekt där ni kommer få följa från ruta 1 där världens bästa islandshäst blir en mer allround häst än vad han redan är.

- Blogg 2014. Avslöjar redan nu att en ny blogg som jobbats med i månader kommer starta upp i samband med * 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?