SJUK SKILLNAD
DATUM: 2013-12-28 | TID: 16:31:49 | KATEGORI: Allmänt

Det har nu gått en termin som jag haft Máni här på Wången. Jag tänkte visa er en massa skillnads bilder från olika tillfällen under terminen som gått, från start till nu, i tölten. Jätte roligt att se men mindre roligt att se hur min sits var hehe. Trodde verkligen INTE att det gått såhär bra.. jag och Máni.. känns som vi verkligen har hittat varandra nu. Vi har lärt varandra så otroligt mycket, så roligt att utvecklas tillsammans med han<3

Första veckan på Wången, vi red mest ut och här var typ första gången i paddocken.


Inte kort efter red vi för första gången i ridhuset. 
 
Máni efter nån månad, från 5 oktober tror jag. 
 
och HÄR är vi idag!! Kolla lyftet:-))
 
 
 

♥ SKRIVET AV Fanny

Hej! Fin blogg! :)
Går du på Wången? Är det bra där? Tänkte söka själv men fegade ur. Kanske samlar på mig mer mod till nästa år :D

Svar: Hej och tack!:-) tycker absolut du ska söka, jag var själv väldigt rädd för att flytta långt (bor i Fagersta egentligen) men att börja på Wången var nog det bästa valet jag gjort! Vill knappt hem längre hehe:-) det du kan göra är ju att besöka, komma hit på praktik och se hur det är:-)
elin eriksson

DATUM: 2013-12-28 | TID: 19:05:21
BLOGG/HEMSIDA: http://fannybohjort.devote.se/
♥ SKRIVET AV Fanny

En fråga till!
Var det svårt att få vissa bidrag osv? :)
// Fanny

Svar: Nej, vi skickade inackorderings bidrag till kommunen så var det klart så betalar dem en del:-)
elin eriksson

DATUM: 2013-12-28 | TID: 19:48:24
BLOGG/HEMSIDA: http://fannybohjort.devote.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?