tillbaka:-)
DATUM: 2013-12-21 | TID: 17:04:14 | KATEGORI: Allmänt

Hej fina ni! Startar upp igen med nya tag(startar med ett långt inlägg), varje människa kan behöva en paus vilket i mitt fall var en paus i hela livet. Slöt upp kontakten med i stort sett alla och isolerade mig, dem enda som fanns var mina 3 närmsta vänner, Máni och min bästa kille. Varför behöver vi inte ta upp mer än att jag mår väldigt bra nu!
 
Min blogg är en blogg baserat på 99% instagram, därför kallar jag det instablogg. Jag vill göra något som inte alla gör och kommer försöka göra helt tvärtom mot vad andra gör, dock med inspiration but in my way:-) Massa på lager med andra ord. 
 
Igår var en händelserik dag som jag kommer bära med mig länge. Ni kan läsa allt här nedan:
 
Fått så många fina kommentarer, meddelande och samtal både igår och idag och det gör mig så grymt glad. Det gör mig ännu gladare att jag tog modet även om jag innerst inne var hur skrajj som helst, inte lätt heller att ringa nån helt okänd man sedan ska möta upp och prata ett annat språk. Tack och lov gick allt smidigt:-) Se till och ta hand om varandra!!
 
Jag är kvar här över lovet på Wången med fina Máni och han har redan i en vecka fått knappt gått något, stort sett vila hela veckan. Riden enstaka gång. Idag fick han och bästa kompisen Stormur ut och busa lite. Det är så underbart vacker där vi bor alltså!! Blev jätte glad över speciellt en kommentar från @emmahansson099 som saknat bloggen, kärlek till dig<3 Här kommer lite bilder från idag.
 
 
Trivs så otroligt bra här i Jämtland. Det är såhär jag vill bo i framtiden. Där det är stilla, öppet, stort landskap med nära till fjälls och underbar utsikt, höga berg och inte plant vart man än tittar åt för håll!
Har precis städat, ska laga mat snart men mitt uppe i allt håller jag på med att skriva en massa inför 2014. Både om vad som ska hända och ske och egna mål. Det är bland annat två stora projekt som ni kommer få vara med och följa från ruta 1:-)
 
Med detta avslutar jag att önska er alla en riktigt god jul, dela gärna min blogg och ta hand om varandra. Puss och kram!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?