Träningen kommer underbara ni:-)
DATUM: 2013-12-23 | TID: 07:00:00 | KATEGORI: Allmänt

Fått fina kommentarer om att ni saknat mina träningstips och träningsinlägg. Vad gulliga ni är!! Har ju inte blivit så mycket då min träningsnarkoman tid är över sen typ i somras. Fattar inte hur jag orkade, för nu har jag ätit såååå mycket godis och kakor! Men i o med att jag börjar träna igen med schema och satsa på lite muskler så kommer ni såklart få följa med där å. Haha snart kommer jag väl rulla ner för Wången backarna som vi brukar skämta om:-)
 
Kan tipsa er om att gå in och beställa från http://www.fitnessguru.com för er som har som nyårslöfte att börja träna, bli hälsosammare eller gå ner i vikt/annat. Finns hur mycket bra saker som helst. Den rosa shakern borde alla ha, hur snygg som helst. Visst gör vi det tillsammans? 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?