~Jag är lycklig, och shopping galen~
DATUM: 2013-06-26 | TID: 23:15:21 | KATEGORI: Allmänt

Hej och godkväll! Inte mycket har hänt på sista tiden, jag har vart riktigt lat och bara setat inne... de enda gången jag vart ute är när hundarna ska rastas. 
Dem senaste dagarna har jag även shoppat- VARJE dag, har saknat den där känslan av att vara rik och kunde inte hålla mig. Inköpen har blivit klädgrej (sån här walk in closeth), OBEY snapback och kvällens att handla blev en superfin hissgardin. Ska beställa hem saker nästan varje dagar denna vecka, bara för att jag kan:-) Nu är jag LYCKLIG.
 
Föressten så har lilla Dimma ute i stallet fått ett föl igår, super gullig hingst med ett blått öga. Längtar tills man får se lilla hästen. Så kul också när man får se fölet från början och sedan några år sedan bli stora ståtliga och välinridna hästar, så som Inri och Óskadis myste jag med väldigt mycket för några år sedan.. var helt förälskad då dem var så sociala och nu har tom oskadis tävlat och dem båda blivit så stora och fina. Det är riktigt roligt att se!
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?