~kör bara kör!~
DATUM: 2013-06-28 | TID: 21:39:41 | KATEGORI: Allmänt

Imorgon startar mitt nya liv kan man säga, sista dagen med godis och annat mums tillbringar jag med min familj för att kolla klart på dem sista twillight filmerna. Vi kollade på dem tre första igår, kan nästan varje replik roligt nog. Jag har länge brunnit för träning, tränat i några månader och sedan gett upp för att det går "för trögt" och sedan startat igen men blivit lika besviken. Nu vet jag iof varför och ska ligga i hårdträning, imorgon när jag ska ta mig till stallet ska jag inte åka bil utan ta min cykel och trampa iväg. Jag har ca 2,3 mil till stallet och lika långt hem om inte nån kilometer mer, aja strunt samma i alla fall så cyklar jag några mil både dit och hem. Om jag inte orkar båda gångerna hela vägen hämtar såklart pappa uåå mig. 
 
Jag är alltid en sån person som går ut fullt ut i början och sen tynar det ut, men nu när jag slipper ha mig själv som stöd och faktiskt har hela min familj och vi tillsammans gör det här (haha dock inte cykla till stallet och rida..) så kan vi alltid träna på gymmet eller ta en springtur tillsammans. Ställer klockan på morgon imorgon, lite skrajj och funderar på att hoppa av för vågar inte cykla i skogen själv.. hahah ja, jag är rädd för att nån ska gömma sig bakom träden. But time to face it, and say it- Nu köööör vi, kööör bara kööör:)
 
Ha det gott, nu ska det fortsättas se på film.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?