Kort info. om mig:
DATUM: 2013-06-16 | TID: 19:49:00 | KATEGORI: Allmänt

Kort info om mig:
Nu träder jag äntligen fram med en ny blogg med framför allt mycket foto innehåll men även om hästar då det är en stor inspirations källa i mitt liv. 
Jag heter då Elin Eriksson, är 16 snart 17 år och bor i vanliga fall här i Västmanland. Men när jag inte har sommarlov eller annat så bor jag i Jämtland där jag pluggar mitt andra år till hösten på gymnasieskolan Wången inr. islandshäst.
 
i Juli ska jag tillbaka till skolan för att träna inför lag-SM 2013 som vårat lag kommit med till, vilket är jätte roligt. Jag kommer att ha med mig valacken Gambri från Äkrom (f.2001) som är en utav 2 skolhästar vi deltar med, resten är privata hästar. 
När jag är hemma brukar jag oftast rida en gammal islandshäst som heter Rodi frá Holabaki, en häst som hjälpt mig väldigt mycket på vägen under flertal år.
 
Bild: 2 översta på min lillasyster, den understa på mig.
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?