~några mil senare...~
DATUM: 2013-06-29 | TID: 14:25:37 | KATEGORI: Allmänt


ojojoj, här var man hurtig. Gick upp 7 imorse och tog mig iväg till stallet med cykel 10 i 8, tog drygt 1½ timma. Vart lite paff när det endast var uppförsbackar i en mil typ. Ont i benen som satan men det var det värt, vi lämnade cykeln i stallet för tydligen ska jag ut imorgon också så då får jag trampa hem. Tyckte dock jag gjorde det bra, att jag ens kom iväg;) 
 
Rodi var pigg och glad idag, har saknat den sidan utav honom.. då slipper jag vara så orolig. Vi red till sjön barbacka och i repgrimma, han plaskade och gick runt, dök bostavligen ned i vattnet med hela huvudet så där kunde jag fått mig ett dopp. Han var bra gó idag.
 
Nu inväntas kycklingsallad, städar lite då en nära barndomsvän kommer över på lite fika och umgås  lite senare.
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?