100% #Kingsland
DATUM: 2013-11-18 | TID: 14:25:53 | KATEGORI: Allmänt



Godeftermiddag! Har tvättat och packat idag men gav upp när jag insåg att allt inte får plats i min stora väskan. Det kan nog vara det jobbigaste läget man kan hamna i, har med mig mer upp från shoppingen. Jaja allt löser sig. 
 
Har precis fixat mig och väntar på att mamma ska komma hem, ska ned och köpa en röd slips tll tävlingskavajen som kommer åker på nästa år vid dem högra klasserna nästa år. Ååh vad tävlings sugen jag är, speciellt när man får satsa på flera hästar och bara känslan att göra sig själv och hästen fina och visa upp sig och bara vara bland den trevliga omgivningen på en tävling är så amazing- folk och ekipage överallt, det är så himla roligt allt bara!!
Sen blir det väl bara att handla lite, ska färga håret i kväll och umgås med en saknad vän<3
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?