Fantastiska häst!!
DATUM: 2013-11-20 | TID: 18:10:02 | KATEGORI: Allmänt

Myst en massa med Máni när jag tog in honom och fräschade upp minnet lite med att träna på vinka, första gångerna "slog" han upp vinkan mot magen och förstod inte riktigt. Då hjälpte jag han en gång och då fatta han galoppen med hur han skulle göra.. när han klarat det superbra några gånger på båda benen så provade jag längre ifrån och har nu satt dit ett röstkommando som han snappade upp efter bara några gånger! 
 
Så efter idag vinkar han med både pekande och rösten, vilken bäst häst han är- superroligt!! Imorgon ska jag ta honom i ridhuset och träna lite från marken innan möte klockan 20.00 inför showen:-) såroooligt
Ska även prova om vi kan lyckas gå över till spansk skritt och prova vinka uppsuttet. åååh jag är så himla taggad, så himla häftigt att en häst kan vara så lättlärd som Máni!!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?