Full fart:-)
DATUM: 2013-11-13 | TID: 19:19:40 | KATEGORI: Allmänt

Precis kommit in från stallet för att slänga i mig nått att äta så passar väl på att göra detsamma här. Dessa dagar som gått har jag haft mycket att göra, 3hästar red jag igår och hopplektion.. Grymt kul så blir nog med på liten hopptävling på Söndag:-) idag har jag ridit två svarta springare och haft fullt upp som vanligt. Kör på ett sista ryck nu veckan ut, har dock blivit sjuk men det tar sig nog! Föressten så kan jag ju skriva att jag blivit som en helt ny ryttare, på ett mycket positivt sätt, bara sitsen är hur bra som helst efter mycket "uppläxning".. Så roligt när man tar sig framåt, jag sa det att jag inte åker härifrån förrän den sitter den första lektionen jag red haha:-)

Gissa om jag vart glad när Marica köpt från frasses till mig.. Bara doften av hamburgare.. Haha!! 

Nej ska ner till stallet igen så jag får lite saker gjort. Ha det göj






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?