Hemma<3
DATUM: 2013-11-17 | TID: 15:42:30 | KATEGORI: Allmänt

Åååh avslutade mina praktikveckor idag med en skojjtävling på Breki, maskerad hoppning och alla var så himla söta! Jag och Breki gjorde en väldigt rolig och fartfylld runda, skulle ridit Fjod i 3-g och tölt också men hann inte det utan vinkade och kramade av alla underbara på GRIM och fick säga "vi ses i sommar!" UNDERBART ord att säga för nu har jag fått världens bästa sommarjobb med trevliga ungdomar, folk, barn och framförallt hästar.. åå vad jag fick känna mig som hemma där. 
 
Men nu är jag äntligen hemma till min tvättmaskin som går för fulla muggar, ändå rätt skönt att komma hem och vila upp sig för på Tisdag åker jag upp till verkligheten igen:-) Ska bli så roligt att komma tillbaka även om jag inte är sådär jätte taggad på allt plugg. Min hund var nog den gladaste av alla att jag kom hem för den delen, lilla bönan då som hon saknat mig och som jag saknat henne! 
 
Provade min Kingsland jacka som kom hem under praktiken, den satt perfekt så snart är en röd Kingsland jacka påväg hem dock tjockare som man kan ha vår,höst och vinter som tål lite mer väder:-) Verkligen jätte nöjd! 
 
Nu ska jag fortsätta tvätta, ta det lugnt, lyssna på musik och hosta lungorna av mig haha.... får trösta mig lite i att jag ska färga håret imorgon!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?