holy cow, erkänner mitt beroende- okej?
DATUM: 2013-11-23 | TID: 10:47:41 | KATEGORI: Allmänt

Har inget annat sätt att säga det så kör en "HOLY COW!". Fick nått ryck igår och började städa vid 11, vart klart typ nån timme efter de och slutade med att jag nu har 11 jackor varav 3 nya från Kingsland denna månad. Så är ni ute efter nå jackor allt från regnjackor, ridjackor, vinter, vår/höst/sommar jackor.. många oanvända/ använda upp till 5 gånger haha så är det bara höra av sig! Behöver göra mig av med några även om jag måste erkänna mitt beroende...:-P Allt finns på mitt wången rum hahaha....
 
Gummikurs hela dagen så ska riad Máni senare ikväll, just nu håller jag på att plugga vilket känns som en evighet. Måste bli klart med allt... blir ju gaalen!! 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?