Kliar i fingrarna... Ååh
DATUM: 2013-11-10 | TID: 13:23:52 | KATEGORI: Allmänt

Hej! Imorgon är det bara en vecka kvar här på GRIM islandshästar, kommer åka hem med blandade känslor såklart. Hade morgonen i stallet idag sen blev jag ledig, men tror jag har kvällen som vanligt.. Sovit hur länge som helst och imorgon får jag sovmorgon. Det behövs så bara tacka och ta emot:-)

Drömmer mig bort bland dem nya kingsland kläderna, ska beställa hem en röd kingsland jacka som är lite fodrar och vindtätt som kom ut för ett tag sen (skulle gjort det förra gången men bart ju en blå svalare jacka haha) och ett par ridbyxor eller istället för ridbyxor så blir det en dunväst... Inte bestämt mig riktigt. Hur som helst så får jag antingen eller i julklapp så får väl kosta på mig se två billigaste sakerna;-) visst är det kul att shoppa haha!!

Som ni kanske märkt är jag helt galen i det. Vet inte om det är bra eller dåligt, haha. 
Ska fortsätta drömma mig bort sen ska jag och Ulvur sova ett tag:-) ha en fortsatt bra dag!






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?