Lever Jag?!?
DATUM: 2013-11-30 | TID: 19:38:19 | KATEGORI: Allmänt

Som rubriken lyder - LEVER JAG? Efter 10 timmar i Östesund med julhandlande, shopping, tjocka burger på Max och bio- The Hunger Games 2 ( SÅ JÄVLA GRYMT BRA!!) så känns det faktiskt som att jag inte riktigt lever. Inte ens under mina värsta dagar har jag varit såhär trött och känt mig så pank, men det var kul att spendera lite pengar när man insåg att man har mycket kvar å pappsen bjöd ju på bion;-)
 
Klädaffärer, mataffärer, hööks, ljusaffärer och allt du kan tänka dig. Haha...
Blev ny plattång, nya frisörsaxar å diverse, smink, baseballtröja å gaiters från hööks sen resten är julklappar till familjen. Dyr dyr dyr familj men så värda det så som dem vart vid min sida detta år, stöttat och gjort så mycket. Jag tror på dem som dem alltid trott på mig.
 
Johanna tog in min fina pärla idag, tack så mycket! Så nu känner jag bara att jag måste pusta ut och skulle ju inte sitta helt fel med att sova. Längta till imorgon kväll för då kommer min bästa tillbaka igen<3
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?