Livet på en pinne
DATUM: 2013-11-01 | TID: 14:23:12 | KATEGORI: Allmänt

sover, vaknar, äter, tar det lugnt- Livet på en pinne :-) Har inte gjort så mycket denna vecka men fått i uppgift att bara komma hem och vila upp mig så jag får ordning på kroppen. Vart stressad och ätit dåligt under en längre tid så på 3 veckor hade jag rasat 5 kilo, blev sjuk strax efter de och red med hög feber så det var ingen bra kombination... och så vart jag ju sparkad. Innan allt det där så hoppade jag på kryckor i ca 4 veckor, fram och tillbaka till sjukhuset och var så envis med att fortsätta rida. Man får ta konsekvenserna eller som man säger "när huvudet är dumt, får kroppen lida".
 
Haha, och snart blir det operation! Som sagt, livet är alltför underbart! Just nu håller jag på att vilar upp mig och måste äta visst antal kalorier per dag för att inte gå ner mer i vikt, enligt läkaren måste jag gå upp minst 3 kilo för att "komma ikapp". För övrigt mår jag super bra, haha;-)
 
Ska snart ned och handla med pappa inför praktiken, ser fram emot det riktigt mycket. Ikväll ska jag vara barnvakt åt minsta kusinerna som är heltokiga, tur humorn går i släkten.
 
Föressten, funderar på att köpa hem en softshell jacka från Kingsland- vet dock inte vilken, hade suttit fint med en marinblå men en röd är också fint. Tycker dem flesta är väldigt fina så.. :-) Någon som har nå förslag?




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?