Mániiiiiiii<3
DATUM: 2013-11-20 | TID: 13:56:23 | KATEGORI: Allmänt

Installerat mig på Wången. Igår så red jag och Sanna lite lätt på Máni i ridhuset, bara kände på han och hade kul. Såg riktigt bra ut, tycker att Máni börjat få med sig bakbenen nu och istället för snabba kort så kan han få in dem och länga stegen lite. Han kändes väldigt trevlig i munnen också och jag har lärt mig mer nu hur jag ska hantera situationen på en sån häst som springer mot bettet och blir tung i handen.. hur som helst så kändes det bara riktigt bra och satt på en sån glad Máni!!
 
Nej riktigt roligt var det att bara sitta upp på honom. 
 
Idag så tog jag en skritt vända i solen så han fick komma ut och sträcka på sig lite, så fint väder ju. Så blir det lite massage ikväll och ev klippning idag eller innan veckans slut- han har så himla mycket päls redan. Jag som förväntat mig en kortpälsad häst;-)
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?