Ridit krusen för Sara
DATUM: 2013-11-26 | TID: 17:48:53 | KATEGORI: Allmänt

Red Máni för Sara idag, gick egentligen hur bra som helst men jag kände mig lite som att jag var ute och cyckla. Går hur bra som helst när jag rider själv, känner mig jätte fokuserad och tänker inte på något annat än det jag håller på med, hästen går bra och håller sig där han ska... Men när jag ridit för Sara dem senaste gångerna så är det som att när det går bra och Máni är såå fin så kan jag ibland "sluta rida" och då måste jag börja om. Jätte irriterande! Men lär väl ta sig igen i guess, kanske hamnat i en fas haha!
 
Hur som helst så hade vi hästens form, fick mycket beröm över hur fin han var när han väl kom ner och hade faktiskt en väldigt bra takt i tölten. Var jätte kul att höra då hon sett stor skillnad sen första gången:-) Mánis ryttare får skärpa sig lite, han är ju en fin horsii. 
 
Jag och Máni är också väldigt taggade inför julshowen, kom fram till idag att vi kan 12 trick så ska skriva programmet snart. Vi ska ha trickträning/frihetsdressyr uppvisning, kommer bli så jäkla roligt. Sedan ska vi vara med i islandskadrilj, Máni i votige, och så ska jag rida Máni medans felicia åker skidor bakom.. haha här avsöjar vi inte något alls;-) SÅ BÄST NI KOMMER!
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?