Snacka om upptagen hela em/kvällen!
DATUM: 2013-11-18 | TID: 23:02:13 | KATEGORI: Allmänt

Herregud vad mycket jag hunnit gjort på eftermiddagen jag och mamma. Köpt slips, hälsat på vänner, gått till tatuerings studion, handlat, hälsat på farbror med familj och åkt till mormor å morfar, lagat värsta svenska maten och färgat håret... sen så har jag packat ihop allt- nästan iaf. Tror ALDRIG jag blivit så arg på en reseväska, har alltså den fetaste väskan med mig hem eftersom jag trodde jag skulle vara hemma längre, såklart har jag shoppat så mycket nytt att det räckte till en extra väska med på tåget. Hur fan ska man få med allt, å jag blir så arg. Jaja bara ett byte så det är väl helt okej!
 
Har även setat som en husmor och sytt lite i kavajen, har förstärkt tråden där man fäster knapparna. Riktigt händig. Har jag gjort på varje kavaj jag haft då dem håller mer i längden så man slipper sy knappar om man som jag nångång fastnat i sadeln haha! *paniken* 
 
Helt slut så nu ställer jag klockan på 04:30, fyfan vad jag är taggad på att gå upp så tidigt... blää men får träffa mina saknade hjärtan så helt klart värt det<3
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?