SNÖÖÖÖÖ
DATUM: 2013-11-28 | TID: 15:44:40 | KATEGORI: Allmänt

Igår skrev jag "Vädret sviker oss så otroligt, snön borta, vinterkänslan borta och storm... " men gissa vad?! under natten har det kommit 2-3 dm snö!! Vart lite gympass genom att släppa ut massa hästar i snön i morse men otroligt mysigt. Så glad, desvärre mindre glad i skolan. 
 
Máni vila idag och han ska bli streschad och masserad.. känna igenom han lite så blir det lugn ridning imorgon/träning fihetsdressyr,trickträning och vila på Lördag för denna vecka har han gått riktigt bra med julshowsträningar och träning för Sara. Han är duktig min pärla. Så blir lugn ridnig hela nästa vecka också, ev en lektion. 
 
Ska snart gå ned till jourbytet, så jäääävla skönt!! Sen ska jag gymma och plugga.. som jag lever just nu vill man bara dö(i skolväg). Plugget gör mig galen- som idag.
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?