Det går framåt! *brrrrR*
DATUM: 2013-09-01 | TID: 10:12:04 | KATEGORI: Allmänt

Så himla mycket som händer, men jag har det i alla fall så himla bra uppe i Norrlands skogar även om man börjat klä sig riktigt varm plus regnkläder....
Skulle ridit Máni igår men eftersom det började spöregna och han var dyngsur när jag sprang ner och tog in han så fick han stå inne och bli ompysslad i stället. Idag kommer han i alla fall vara torr när han kommer in så har jag planerat på att rida på ovalbanan men dock rida lite mer mjukgörande innan. 
Ridhuset är och har vart upptaget hela tiden då det är Western tävlingar:)
 
Apropå  något helt annat så har jag inte käkat nå godis eller onyttigheter sen förra Lördagen och  känner ingt sockrsug heller. Känns så himla bra nu när man knappt hinner träna, därav inte så mycket träningstips eller uppdatering. Trodde verkligen inte såhär myckt fritid skulle försvinna när man har häst med sig, men det är ju så himla roligt och den lilla tid man har kvar iaf på helgerna så sover å sover å sover man:-)
 
Har även börjat bli lite pedant, rummet bäddat å städat vaaarje dag typ... kläder bort från golvet. En mycket bra förändring med mig har skett alltså. Sen får man jobba på att hålla tyst vissa gånger och sova när man är trött istället för att sitta med kompisarna och apgarva över ingenting.... folk kan ju tro man är Heeeelt banana!
 
Lite uppdatering från min sida, kommer nog mer under dagen. Ha det gött!
Så jävla kallt och regnigt ute bland Norrlands skogar!!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?