Färgat håååret och pysslat med Máni:-)
DATUM: 2013-09-12 | TID: 23:42:25 | KATEGORI: Allmänt

Fick ett ryck idag och lät min fina vän färga håret på mig eftersom min andra fina vän köpt hårfärg som hon inte ville ha(hon färga brunt istället). Så äntligen fick jag färga tillbaka till rött hår och är väldigt nöjd med det efter att ha gett Felicia stränga order om att göra noga, om jag fann en enda fläck skulle hon bli styckad haha! Hon klarade sig undan för den här gången mohaha:-)
 
Känns väldigt jobbigt att inte få rida men Perri och Selina var så snälla och hjälpte mig med Máni idag så jag fick lite sällis, borstade han och Perri flätade hela hästen.... såg ut som en liten trav sto och inte fick jag ta ut dem heller så de sitter kvar där hela natten *stackars häst*. Men måste erkänna att han vart faktiskt riktigt söt även om jag aldrig skulle kommit på den iden själv eller snarare aldrig låtit han ens gått i sin box så. hehe.
 
Var väldigt chill då jag inte haft en enda lektion idag, alla andra var på travet och första lektionen var inställd så skulle ridit klockan ett men det sket sig ju. Sovit hela dagen och på kvällen hoppat omkring. Nu intar jag sängen! Godnatt:-) (bild på håret får ni imorgon)
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?