flummigt inlägg mwihhuh
DATUM: 2013-09-24 | TID: 20:05:01 | KATEGORI: Allmänt

ALLTSÅ ÄR MAN TAGGAD ELLER?
 
Har haft tuffa dagar, somnade till och med på lektionen idag... matten och allt går skit, men blir så himla glad när jag longerade Isak då det gick så bra:) Vi fick även veta att imorgon ska vi rida för Gummi, lite nervös är man men sååhääär glad då jag får rida Máni, känner att jag är taggad till tusen och redo att ta in en massa lärdom och kunskap.
 
Red Máni i ridhuset idag, bestämde "rid- dejt" med några kompisar. Red honom med dem tunga bootsen idag och det gick SÅ BRA, kan bara säga att detta kommer jag leva väldigt länge på!! I tölten så kunde han slappna av ju mer vi jobbade med den, men vi har fortfarande lång väg med att försöka få han att inte hänga sig på bettet men det är påväg:-) Det är väldigt bra gjort att han har tillräckligt med muskler för att orka hålla sig i en lägre form i tölten och därifrån kan det bara bli bättre, samt bygga på mer muskler. I traven så fick han riktigt fint sväv och tog verkligen i, i i varje steg. I omed att han släppte i tölten så vart traven väldigt avlsappnad via munnen, han bar upp sig själv och hade inte hela Máni i tygeln. Skulle kunna skriva en roman om ridpasset men har lite bråttom in i duschen så blir en Väldigt flummigt inlägg.....
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?