For the first time
DATUM: 2013-09-02 | TID: 09:14:33 | KATEGORI: Allmänt

Tänkte faktiskt bjussa på lite bilder den första gången vi red på Wången, väldigt nyfiken häst och en Elin på ryggen. Så red vi lite lätt och bara kände efter hur han var på nytt ställe och så, hästarna på andra sidan var väldigt intressanta:-) Haha såg seriöst ut "like hell" på vissa bilder då jag stoppad in min stooora Wången tröja i braxerna. Grymt snyggt måste jag säga....... eller inte. Ska redigera en bild där han verkligen sträcker och flyger fram i traven, men då ser ju jag ut som en finsk matpureéee. 
 
 
Máni fick ju mycket beröm förra veckan utav Ullis som sa att jag tagit med en riktigt fin häst, som fortfarande kan utvecklas och kan komma långt med mer träning. Det var jätte roligt att höra, kände mig så glad när jag satt på hästryggen och han bara svävade fram på lektionen:-)


Nu över en vecka senare känns det mycket bättre och hittar allt fler "knappar". Kan ju inte påstå att dessa bilder är wooow, men ganska kul att se sen från första gången så kan man visa skillnads bilder några veckor senare:) Visst bor vi VACKERT?!
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?