HAR RIDIT!!!:)
DATUM: 2013-09-14 | TID: 21:23:52 | KATEGORI: Allmänt

Sitter här med VÄRLDENS FETASTE SMILE på läpparna, bytte ut kryckorna och red en kvälls sväng på Máni- sååååå värt den smärtan som kom fteråt!! Máni var lugn, lyhörd och extra försiktig som om han visste att han var tvungen att ta det lite lugnt med skadad ryttare på ryggen. Han var så himla fin och går framåt med att bära sig själv, så roligt att ha en så fin häst som man fortfaranade kan utveckla... speciellt när Máni är en häst som lär sig saker på kort tid:-) Kan inte beskriva känslan när jag både skritta och "sväva" fram, gjorde inte så ont när jag red och hade ju ap långa läder för att inte belasta, kändes dock när jag satt av och vart nästan låst i knät men som sagt var det värt det och jag kommer fortsätta rida from nu. Ser det som min egna sjukgymnast tips så får vi se vad min riktiga sjukgymnast säger på Onsdag. 
 
När jag kom tillbaka så grillade vi maschmallows ( haha vet att jag inte kan stava till det...) och korv så nu har jag laddat upp med en tecknad film på storteven så jag kan somna inatt ( än en gång HAHA). Samt en Fet påse godis från hemmakväll. Så ha det så gött, puss å hej<3
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?